Tarom recomanda pasagerilor sa vina la aeroport cu cel putin doua ore inaintea plecarii
Compania Tarom recomanda pasagerilor sa vina la aeroport cu cel putin doua ore inainte de plecarea cursei, din cauza aglomeratiei care se inregistreaza, in aceasta perioada, atat pe cursele regulate, cat si pe cele charter.
"Dat fiind numarul foarte mare de pasageri atat pe cursele regulate, cat si pe numeroasele curse charter efectuate de Tarom in aceasta perioada, ne pare rau sa anuntam un timp de asteptare mai mare decat de obicei, pentru efectuarea formalitatilor de check-in in aeroport. In acest sens, rugam pasagerii sa se prezinte in aeroport cu cel putin doua ore inainte de plecarea cursei, asa cum este prevazut in conditiile de calatorie, pentru a evita aglomeratia si a scurta timpul de asteptare", se precizeaza intr-un comunicat al Tarom.
Totodata, compania aeriana tine sa reaminteasca pasagerilor ca exista si posibilitatea de a efectua check-in atat online, pe www.tarom.ro, cat si la chioscurile de self-check-in din aeroport. Precizarile companiei vin dupa ce, zilele acestea, la ghiseele de check-in de la Aeroportul Otopeni s-au format cozi lungi, astfel ca, din cauza timpului mare de asteptare, o parte a pasagerilor au pierdut zborurile.
"Dat fiind numarul foarte mare de pasageri atat pe cursele regulate, cat si pe numeroasele curse charter efectuate de Tarom in aceasta perioada, ne pare rau sa anuntam un timp de asteptare mai mare decat de obicei, pentru efectuarea formalitatilor de check-in in aeroport. In acest sens, rugam pasagerii sa se prezinte in aeroport cu cel putin doua ore inainte de plecarea cursei, asa cum este prevazut in conditiile de calatorie, pentru a evita aglomeratia si a scurta timpul de asteptare", se precizeaza intr-un comunicat al Tarom.
Totodata, compania aeriana tine sa reaminteasca pasagerilor ca exista si posibilitatea de a efectua check-in atat online, pe www.tarom.ro, cat si la chioscurile de self-check-in din aeroport. Precizarile companiei vin dupa ce, zilele acestea, la ghiseele de check-in de la Aeroportul Otopeni s-au format cozi lungi, astfel ca, din cauza timpului mare de asteptare, o parte a pasagerilor au pierdut zborurile.