Parteneriat Tarom-Blue Air: de ce servicii vor beneficia pasagerii care zboara cu cele doua companii
Operatorii aerieni Blue Air si Tarom au semnat doua parteneriate privind protectia pasagerilor in caz de intarzieri si eliminarea formalitatilor de check-in a bagajelor de cala pentru zborurile cu escala operate de ambele companii. Potrivit unui comunicat al Blue Air, primul parteneriat intre Blue Air si Tarom face referire la protectia pasagerilor in caz de intarziere a cursei.
Astfel, pe rutele comune si in limita locurilor disponibile la bord, fiecare companie se angajeaza sa accepte biletele de calatorie ale pasagerilor partenerului si transportul acestora la destinatia aleasa. Acest acord are la baza rezolutia IATA 735 attachment A, B, C. Parteneriatul transmite un mesaj suplimentar de siguranta catre toti pasagerii Blue Air si Tarom, in cazul unor intarzieri neprevazute.
Totodata, cele doua companii vor pune in aplicare si acordul “Through check-in”, prin care se asigura o experienta fluenta de calatorie. Astfel, cu un singur bilet de calatorie, pasagerii vor beneficia de transferul automat al bagajelor de cala, fara a mai fi necesare alte formalitati suplimentare. Acest acord se bazeaza pe rezolutia IATA 780 Attachment A, Article 3.
“Suntem increzatori ca aceste doua parteneriate reprezinta un pas inainte pentru industria de aviatie din Romania si vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite de Blue Air si de Tarom. Suntem mandri ca realizam aceasta colaborare alaturi de prestigiosul brand national Tarom si ca extindem, astfel, posibilitatile de calatorie ale pasagerilor nostri”, a declarat Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.